返回列表 回復 發帖

20600

American Film Institute (AFI) kunngjorde i dag at internasjonalt anerkjente filmskaperen Pedro Almodóvar vil tjene som sin Gjest kunstnerisk leder ved AFI FEST 2011 presentert av Audi.
AFI FEST - feirer 25 år i 2011 - vil finne sted den 3 november gjennom 10 i Hollywood,nike free sko, California på den historiske kinesiske Theatre,? den kinesiske 6 Theatres, den egyptiske Theatre og Hollywood Roosevelt Hotel.
Som gjest kunstnerisk leder, vil Almodóvar presenterer en screening av hans 1986 film, LOV av begjær, til minne om 25-årsjubileet av filmen og hans produksjonsselskap, El Deseo SA Han vil også kuratere en sidebar program av filmer som har inspirert arbeidet hans (til bli annonsert i oktober), og han vil bli omtalt i den kreative kampanje AFI FEST 2011 presentert av Audi. Fjorårets Gjest kunstnerisk leder var David Lynch,nike free run 3, en alumnus av AFI Conservatory, kåret til en filmskole i verden av The Hollywood Reporter.
Jeg har en enorm respekt for AFI FEST, som alltid har vært veldig raus med meg, så jeg er veldig beæret over å være dens Gjest kunstnerisk leder i år, sier Almodóvar. Dette vil gi meg muligheten til å presentere et utvalg av noen av mine favoritt filmer sammen med en av mine egne, LOV av begjær, på sin 25-års jubileum. Jeg ser frem til å være i LA i november med mine AFI FEST venner.
? Pedro Almodóvar er en moderne mester, sier Bob Gazzale, President og CEO i American Film Institute. Hans geni inspirerer kunstnere og publikum, og det er en ære for American Film Institute for å feire ham og hans egenartet stemme ved AFI FEST.
Almodóvar har en lang historie med AFI, etter å ha vist frem mange av hans prisvinnende filmer på festivalen, som begynner med the1990 presentasjon av binde meg! Tie Me Down! AFI FEST skjermede høye hæler i 1996, Alt om min mor i 1999 (Closing Night), snakke med henne i 2002 (Closing Night), VOLVER i 2006 (Tribute to Penélope Cruz), The Headless Woman in 2008 og Brutte omfavnelser i 2009. AFI FEST 2004 æret Almodóvar med en hyllest og Retrospective som inkluderte en Gala screening av hans film, BAD UTDANNING. Det er en lang arv av internasjonal kino på AFI FEST,nike free sko, sier Jacqueline Lyanga, Festival Director of AFI FEST.
«Vi har vist mange av Pedro Almodóvar filmer, og vi har sett den ekstraordinære innflytelse at hans arbeid har hatt på andre filmskapere gjennom årene. Almodóvar arbeid bærer krysspollinering av filmatiske påvirkninger som drivstoff to moderne verden kino.
Washimgton Bangla Radio KOLKATA TUBE blogg - den opprinnelige bloggen fremme indiske filmer i USA.
  Natha en fattig bonde fra Peepli landsby i hjertet av landsbygda i India er i ferd med å miste sin tomt på grunn av en ubetalt statslån. En rask løsning på problemet er den samme regjeringens program som hjelper familiene til gjeldstyngede bønder som har begått selvmord. Som et middel for å overleve Farmer Natha kan velge å dø! Hans bror er glade for å presse ham mot dette unike ære, men Natha er motvillige. Lokalvalg er rundt hjørnet, og hva som kan har vært en ubemerket hendelse blir til en cause celebre med alle som ønsker en del av kaka. Politiske bigwigs, høytstående byråkrater, lokale lakeier og den stadig ivrige media ned på søvnige Peepli å stake sine krav. Spørsmålet på alles lepper - Vil han eller vil han ikke? Som mania eskalerer hva som vil skje med Farmer Natha, ingen synes å bry seg om hvordan han egentlig føler? Les mer på den offisielle nettsiden.
  Se gratis promo-preview tilhengere av Peepli live:
Dialog Promo 1
Dialog Promo 2
Dialog Promo 3
Dialog Promo 4
  Fell * Omkar DAS MANIKPURI - Natha * RAGHUBIR yadav - Budhia * MALAIKA Shenoy - Nandita Mallik * shalini Vatsa - Dhaniya * Nawazuddin Siddiqui - Rakesh * Farrukh Jaffer - Amma * VISHAL O Sharma - Kumar DeepakCREW * Anusha Rizvi - DIREKTØR * Mahmood FAROOQUI - CO - LEDER OG talentspeider * SHANKER RAMAN - regissøren av fotografi * HEMANTI SARKAR - REDAKTØR * HARI Kumar Pillai - SOUND recordist OG DESIGNER * SUMAN ROY Mahapatra - produksjonsdesigner Relaterte artikler av ZemantaRann (2010) - Indias Turn i slaget ved Journalistikk vs Vurderinger Crazy Media (washingtonbanglaradio.com) Cate Blanchett er Indian Summer (2011) Kasserte på grunn av budsjettmessige begrensninger - Bollywood-versjonen anbefales (washingtonbanglaradio.com) Rabindra Sangeet i italiensk Opera og Symfoniorkester Form | Tagore Poems Opera Album - Franco Alfano (washingtonbanglaradio.com) Maya Bazaar (2009) Bengali Movie (washingtonbanglaradio.com) DEVI - NDTV Imagine TV Serial - Indisk Hindi TV Show (washingtonbanglaradio.com) Barnali Saha Original gjennomgang av tre idioter (2009) Bollywood Hindi Movie (washingtonbanglaradio.com)
Related articles:
返回列表